miércoles, 29 de julio de 2009

Love you take is equal to love you make.

Hi ha molta bogeria al meu voltant, hi ha molt que fa que sigui dificil respirar. Quan tota la meva fe se n'ha anat en tu, porta-la cap a mi. Tu ho fas real per a mi. Bueno, de fet, ja no estic segura sobre les meves prioritats, ja no sé on dec ser, pero tu ho fas real per a mi. I estic corrents cap a tu, tu ets l'únic que pot ajudar-me, això és perquè et trobo a faltar.. Perque tu ho fas tot real per a mi. Quan el meu cap es fort, però el meu cor és dèbil, estic plena de dubtes, quan no puc parlar, tu m'ensenyes les paraules, tu ho fas real per a mi. Crec que hi ha massa del que puc aprendre aqui, però si tu hi ets, sé de quina manera puc canviar. Perquè tu brilles en la foscor, i sempre em trobaràs un lloc, un lloc on pugui créixer i aprendre, tu ho fas tot real per a mi. Però també hi ha vegades que les realitats fan mal, i això es el que passa, encara que sàpiga que tu ho fas tot real per a mi. Et vull aprop però alhora et vull lluny lluny lluny... I algun dia espero que tu puguis fer-ho tot real per a mi.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario