miércoles, 26 de enero de 2011


Tothom necessita inspiració, tothom necessita alguna cosa, alguna cançó per exemple, una bonica melodia per acompanyar quan la nit sembla interminable. Jo et necessito a tu. per exemple. Perquè ningú ens garanteix que aquesta vida sigui fàcil. Però jo sé que quan el meu món s'estigui enfonsant, que quan no vegi cap llum per iluminar la foscor serà quan hauré de mirar-te per iluminar-ho tot. O quan les onades estiguin enfonsant la sorra i no pugui trobar el ''camí per tornar a casa'', també sé que tu em donaràs una raó per seguir. Perquè només en els teus ulls veig la veritat, perquè et necessito com l'aire que respiro, i tu sempre saps aparèixer com un somni, perquè la teva llum, cada color que hi ha en tu, en mi, em dona força, i tu, per mi, ets la cosa més bonica d'aquest món.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario